کلاس نقره سازی

آموزش لحیم کاری طلا
آموزش لحیم کاری طلا
آبان ۲۱, ۱۴۰۰
طراحی و ساخت طلا و جواهر
طراحی و ساخت طلا و جواهر
آبان ۲۱, ۱۴۰۰
نمایش همه

کلاس نقره سازی

کلاس نقره سازی

کلاس نقره سازی

کلاس نقره سازی

در کلاس نقره سازی شما از این بابت مطمئن می شوید که بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای کلاس نقره سازی در آن شرکت می کنید.در کلاس نقره سازی همه جواهرات مختلفی می سازند، بنابراین خواهید دید که چگونه انواع جواهرات ساخته می شوند. کلاس های نقره سازی در اطراف یک نیمکت بزرگ جواهرسازی برگزار می شود، بنابراین شما فضای کافی برای استفاده از ابزار خود را در طول کلاس نقره سازی خواهید داشت.

و همچنین می توانید ببینید که دیگر هنرجویان روی چه چیزی کار می کنند. این موضوع بسیار سرگرم کننده است و می تواند ایده های خوبی در اختیار شما قرار دهد.

کارگاه و کلاس نقره سازی شما را در یادگیری تکنیک‌های سنتی برای ساخت جواهرات نقره راهنمایی می‌کند. هدف از این کارگاه این است که یک تجربه خلاقانه باشد و برای تولید جواهری زیبا ، نیازی به هیچ تجربه قبلی در ساخت جواهرات یا فلزکاری ندارید.

در کلاس نقره سازی با طرحی زیبا به سبک خود خواهید ساخت. برای اطمینان از اینکه می‌توانید پس از اتمام کلاس نقره سازی خود پروژه‌های بیشتری را در خانه ایجاد کنید، تمرکز زیادی روی استفاده از ابزارهایی وجود دارد که به راحتی در دسترس هستند و می‌توانید آن را در خانه راه‌اندازی کنید.

این مکان فوق العاده ای برای تجربه لذت ساخت نقره، ریخته گری و فلزکاری است. ما رویکرد دستی به ساخت جواهرات را تشویق می کنیم که بازتاب گذشته ای نه چندان دور از صنایع دستی سنتی است.

ما علاقه مند به ایجاد صنایع دستی هستیم که با فعالیت و فرآیند جواهرسازی آشنایی دارند. در کلاس نقره سازی هنرجویان به سنت ایجاد هنرهای دستی و فرصتی برای گسترش مرزهای هنری هنر جواهر دسترسی پیدا می کنند.در کلاس نقره سازی ، اصول ساخت جواهرات فلزی را از یک متخصص صنعت بیاموزید.