دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

ساخت طلا و جواهر با خمیر مس یا برنج
ساخت طلا و جواهر با خمیر مس یا برنج
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
آموزش مجازی ساخت زیورآلات
آموزش مجازی ساخت زیورآلات
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
نمایش همه

دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره از دوره های تخصصی طلا و جواهر می باشد. ساختار اصلی خمیر طلا و نقره متشکل از ریز ذرات فلزی طلا و نقره و یک ماده پیوند دهنده مانند آب برای ساختن جواهرات می باشد. در دوره ساخت طلا و خمیر طلا و نقره چگونگی شکل گیری این خمیر ها با دست آموزش داده می شود. در دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره چگونگی خشک کردن قطعه ساخته شده توسط خمیر طلا و نقره آموزش داده می شود. از دیگر آموزش ها و مراحلی که در دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره آموزش داده می‌شود مراحل پخت قطعه آماده و خشک شده می باشد که توسط اساتید این دوره ها به بهترین شکل آموزش داده می‌شود.

مربیان این مجموعه از دوره های مبتدی تا پیشرفته در کنار کارآموزان خود هستند و تمامی مراحل ساخت آماده سازی قطعات در دوره ساخت طلا و خمیر طلا و نقره را با دقت و تمرکز و صبوری و به صورت تخصصی تدریس می نمایند. در مجموعه هنری ما از مهمترین دغدغه های مدیران این مجموعه به خدمت گرفتن و به کارگیری مربیان و اساتید کاربلد و باتجربه و باسابقه در این مجموعه می باشد، تا با انتقال تجربیات خود به هنرجویان بتوانند به پیشرفت و گسترش این صنعت کمک کنند. دیگر آموزش هایی که در دوره ساخت طلا و خمیر طلا و نقره با هنرجویان آموزش داده می‌شود، توانایی مونتاژ و قطعات، حلقه ها و زنجیر ها می باشد.

در پابان  دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره طی آموزش هایی که هنرآموزان می بینند قادر هستند کلیه مراحل و پرداخت نهایی قطعه پس از پخت را انجام دهند و  در نهایت در انتهای  دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره هنرجویان قادر به ساخت زیورآلاتی مانند دستبند، انگشتر، زنجیر و سایر زیورآلات فانتزی در طرح و شکل های متنوع می باشد. این مجموعه دوره ساخت طلا با خمیر طلا و نقره و سایر دوره‌های آموزشی ساخت طلا با زوش های دیگر، اقدام به برگزاری دوره آموزشی به صورت حضوری  و مجازی نموده است تا شرایط برای آموزش همه اقشار جامعه فراهم باشد. دوره های آموزشی در این آموزشگاه هم به صورت خصوصی و هم به صورت گروهی تشکیل می شود  و شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از روش هی آموزشی را انتخاب نمایید و با طی کردن دوره ساخت طلابا خمیر طلا و نقره به صورت یک فرد حرفه ای وارد بازار کار شوید.