آموزش نگارگری

خوشنویسی روی سنگ قیمتی
خوشنویسی روی سنگ قیمتی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۹
آموزش خوشنویسی روی شیشه
آموزش خوشنویسی روی شیشه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹
نمایش همه

آموزش نگارگری

آموزش نگارگری

آموزش نگارگری

آموزش نگارگری

آموزش نگارگری ایرانی توسط اساتید برتر این رشته در ایران برگزار میگردد. ایشان روش های کار و ابزارها و تکنیکهای انجام آن را در اختیار هنرجو گذارده و تمارین هنرجویان را یک به یک بررسی و نکات لازم را اعلام میکنند.

ممکن است با خودتان فکر کنید که نگارگر شدن کار سخت و پر هزینه‌ای است اما وقتی با یک نگارگر روبه‌رو می‌شوید می‌بینید چیزی که باعث نگارگر شدن او شده پشتکار و علاقه‌اش بوده است.آموزش نگارگری درواقع نقاشی اصیل ایرانی است و ما ایران را با نگارگری می‌شناسیم .

برای آموزش نگارگری اصلی ترین ماده هنر نگارگری، سطحی است که این هنر بر روی آن اجرا می شود. اگر شما در ابتدای راه هستید توصیه می کنیم که از کاغذهای معمولی آ چهار یا مقوا برای طراحی استفاده کنید؛ اما در ذهن داشته باشید که این هنر بر روی جعبه ها، قلمدان ها، جاکتابی، جلد کتاب، آلبوم، قاب آینه و … اجرا می شده و هم اکنون نیز می توان روی همین اشیاء، طرح را اجرا کرد.

در آموزش نگار گری از انواع رنگ های محلول در آبمانند گواش، آبرنگ، آکرولیک یا مرکب می توان استفاده کرد. حتی این امکان وجود دارد که از ترکیب این رنگ ها در اجرا بهره برد. برخی از آبرنگ ها در بازار به صورت مستقل و تک رنگ به فروش می رسند و شما به راحتی می توانید یک دانه رنگ بخرید اما آبرنگ هایی هم هستند که به صورت دوازده تایی و بیشتر وجود دارند.
در آنوزش نگار گری در ابتدای کار برای هنرجویان تازه کار معمولاً توصیه می شود که کار را با تک رنگ آغاز کنند.