آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی

دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی
دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
ساخت طلا و جواهر با خمیر مس یا برنج
ساخت طلا و جواهر با خمیر مس یا برنج
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
نمایش همه

آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی

آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی

آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی

آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی

از سری آموزش هنرهای دستی آموزش ساخت زیورآلات با متال کلی می باشد که در این دوره های آموزشی، چگونگی کار با ابزار آلات مخصوص آن، طراحی و همچنین ساخت آن آموزش داده می شود. در آموزش ساخت زیورآلات با متال کلی روش درست کردن زیورآلات با متال کلی از ساده ترین و پیچیده ترین نوع آن زیر نظر اساتید حرفه ای و مجرب این حرفه ای آموزش داده می‌شود.در دوره آموزشی ساخت زیور آلات با متال کلی از مقدماتی تا پیشرفته، مربی و اساتید با انواع آموزش ها در کنار هنرجویان خود هستند تا از نحوه کار و یادگیری آنها مطمئن شوند و تمامی نکاتی که در اموزش ساخت زیورالات بامتل کلی نیاز به یادآوری و آموزش آن ها می باشد را گوشزد کنند.

یکی از لذت بخش ترین هنرهای دستی ساخت زیورآلات می باشد که با ساخت و طراحی انواع زیورآلات مانند گوشواره، دستبند، انواع انگشترها، در مدل ها و طرح های مختلف از اهداف دوره های آموزشی ساخت زیورآلات با متال کلی می باشد. متال کلی یا همان خمیر فلزی محصولی است تشکیل شده از ریز ذرات فلزی از قبیل نقره، طلا، برنز، و یا مس که با یک ماده پیوند دهنده مانند آب برای خلق ساخت جواهرات و زیورآلات به کار می‌رود. ساخت زیورآلات کاملاً تخصصی می باشد و فقط توسط افراد متخصص و کسانی که در این حرفه مهارت کافی را دارند انجام می پذیرد. انجام این نوع کارها توسط افرادی که تخصص کافی را ندارد و غیرحرفه‌ای می باشند موجب آسیب‌های جدی به محصول شما می شود. هدف از آموزش ساخت زیورآلات با متال کلی و برگزاری دوره‌های آموزشی به دست آوردن مهارت کافی و تخصصی توسط هنرجویان و کارآموزان می باشد که بعد از اتمام کلاس ها توانایی و مهارت کافی در انجام ساخت زیورآلات با متال کلی را داشته باشند و خودشان را به عنوان یک سازنده ماهر به بازار کار معرفی کنند.

این آموزشگاه با به کار گیری مدرسان حرفه ای و با تجربه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید ساخت زیور آلات با متال کلی را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. شما برای شرکت در کلاس های آموزش ساخت زیورآلات با متال کلی و آشنایی با چگونگی ساخت و طراحی زیورآلات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و چگونگی برگزاری کلاس ها و هزینه ها از کارشناسان ما که همه روزه در موسسه هنری ما حضور دارند مشاوره بگیرید.