دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی

شغل طلاسازی و جواهرسازی
شغل طلاسازی و جواهرسازی
اسفند ۱۹, ۱۴۰۰
آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی
آموزش ساخت زیور آلات با متال کلی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
نمایش همه

دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی

دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی

دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی

دوره ساخت زیور آلات با خمیرفلزی

امروزه با آموزش و دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی اقدام به ساخت و تولید این کار بسیار زیبا جذاب و هنرمندانه کرده اند. تاریخ ساخت زیورآلات به دوره پارینه سنگی می‌رسد و ایرانیان از قدیم تا به امروز یکی از علاقه مندان ساخت زیورآلات بوده اند. دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی نیازمند طی کردن دوره های آموزش اولیه می باشد که گام به گام در کنار هم در ساخت زیورآلات با خمیر فلزی در کنار شما هستیم. شاید در ابتدای کار برایتان سخت باشد و حس کنید که در ساخت و یادگیری ساخت زیورآلات با خمیر فلزی توانایی لازم را ندارید، اما هدف ما از برگزاری دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی دقیقاً تقویت ذهن هنرجویان و ایجاد توانمندی در آن ها با حضور در این دوره ها می باشد.

با کمی تمرین و پشتکار می‌توانید به یک سازنده و یا طراح حرفه ای در این صنعت تبدیل شوید. دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی از آن دسته از هنرهایی می باشد که علاقمندان زیادی از قشرهای مختلف جامعه خانم ها و حتی آقایان دارد که به دنبال شکل دادن و قالب گیری خمیر ها و خلق آثار هنری زیبا و جذاب با اشکال مختلف و ترکیب کردن آنها با کمی خلاقیت و ابتکار عمل و سلیقه می‌تواند زیورآلات خاص و مورد پسند انواع سلیقه ها خلق کنید. در دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی سعی کردیم آموزش شما را به چگونگی استفاده از ابزار آلات پیشرفته و مختص این کار، آشنا کنیم و طریقه استفاده از ابزار آلات و قطعات مخصوص این کار را به شما آموزش دهیم. زیرا کیفیت و ظرافت کار به شناخت و استفاده از صحیح از ابزارآلات نیز بستگی دارد.

هر چقدر میزان شناخت شما بیشتر باشد نتیجه کار زیبا تر و جذاب تر خواهد بود. در دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی کمک به خلق آثاری که علاوه بر جذابیت سلیقه هنری و سرگرم سرگرم کنندگی بسیار خلاقیت پرور است، می باشد. هدف از دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی از علاقمندی افراد به ساخت زیورآلات با خمیر فلزی ۱- امکان کسب درآمد و ۲- اشتغال زایی در سطحی مناسب ۳- بی نیازی به سرمایه زیاد و تجهیزات گران قیمت ۵- امکان گرفتن مدرک معتبر و تدریس ۶- امکان ساخت زیورآلات با خمیر فلزی در طرح ها ی مختلف، از اهدافی است که دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی دنبال می کند. خبر خوش برای عزیزانی که قصد شرکت در دوره ساخت زیورآلات با خمیر فلزی دارند این هنر نیاز به هزینه های زیادی ندارد و نسبت به رشته های هنری دیگر هم کم هزینه کمی در بر دارد و هم بازده بالایی دارد.