آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

ساخت طلا و جواهر
ساخت طلا و جواهر
آذر ۶, ۱۳۹۹
آموزش نقره سازی
دوره آموزش نقره سازی
آذر ۱۲, ۱۳۹۹
نمایش همه

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر شهید مصیبی برگزار کننده دوره های آموزش طلاسازی و جواهر سازی می باشد که این دوره ها به صورت حضوری برگزار میشود تا کارآموزان زیر نظر اساتید این دوره را بگذرانند . برای ثبت نام در کلاس های آموزشی آموزشگاه طراحی طلا و جواهر شهید مصیبی با کارشناسان ما تماس بگیرید .آموزش طراحی کامپیوتری طلا و جواهر به یکی از ضرورت های مهم در بازار کار طلا و جواهر تبدیل شده است.

به همین دلیل آموزشگاه طراحی طلا و جواهر شهید مصیبی اقدام به برگزاری دوره های آموزش طراحی جواهر با کامپیوتر کرده است.
طراحی با کامپیوتر در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر مزیت هایی نسبت به روش سنتی دارد .

مزیت های طراحی طلا و جواهر با نرم افزار عبارتند از :

_ بالا رفتن سرعت , دقت و ظرافت در طراحی و از بین رفتن محدودیتهای طراحی جواهر با دست .
این مورد یکی از مهمترین مزیت های طراحی جواهر با کامپیوتر است.
_ توانایی کم کردن وزن کار در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر تا پایین ترین حد ممکن .
_ تعیین وزن فلز , تعداد و وزن سنگهای مصرفی قبل از ساخت و محاسبه قیمت آن .
_ توانایی گرفتن عکس مجازی از مدل طراحی شده قبل از صرف هزینه های زیاد برای ساخت مدل .
_ قیمت پایین ابزار و تجهیزات لازم برای طراحی با رایانه در مقایسه با روشهای سنتی
_ طراحی با نرم افزار های ماتریکس و راینو گلد در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر به شما این امکان را میدهد تا مدل سه بعدی اولیه را قبل از ساخت مشاهده کرده و تغییراتی را به لحاظ شکل , سایز , رنگ و متریال را اعمال کنید.

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر شهید مصیبی این کلاس ها را برای تمامی علاقه مندان به طراحی طلا و جواهر ، برای کسانی که طراحی طلا و جواهر را بصورت دستی انجام می دهند و همین طور برای کسانی که طراحی طلا و جواهر را با کامپیوترو ابزار های دیجیتال انجام می دهند برگزار می کند .از هر روش و ابزاری که استفاده می کنید ، می توانید از تکنیک ها و روش های ارائه شده در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر برای ارتقای مهارت های خود در ایده پردازی و طراحی استفاده کنید.

در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر این دوره علاوه بر آموزش ایده پردازی و توسعه ی طرح ، روش ها و تکنیک های ترسیم و اسکچ زدن را نیز فرا می گیرید تا بتوانید ایده های خود را به سریع ترین و ساده ترین روش بر روی کاغذ آورده و به مخاطبین خود ارائه دهید. تمامی روش ها و ابزار های مورد استفاده در این دوره ی جدید حاصل سالها جستجو ، آزمون و خطا و تجربه می باشد و شاید شما نیزدر طول تجربه ی کاری خودتان بخشی یا قسمتی از این روش ها و یا ابزار ها را تجربه کرده باشید ولی ما در اینجا سعی خواهیم کرد پروسه ی این روش را از ابتدا تا انتها بصورت مرحله به مرحله و با جزییات کامل آموزش دهیم تا بتوانید از این روش ها برای ایده پردازی و طراحی مدل های خود استفاده کنید.