آموزش حکاکی روی فلز

آموزش خوشنویسی روی فلز
آموزش خوشنویسی روی فلز
مهر ۵, ۱۳۹۹
آموزش مرصع کاری طلا و جواهرات
آموزش مرصع کاری طلا و جواهرات
مهر ۱۲, ۱۳۹۹
نمایش همه

آموزش حکاکی روی فلز

آموزش حکاکی روی فلز

آموزش حکاکی روی فلز

آموزش حکاکی روی فلز

ارائه خدمات آموزش حکاکی روی فلز با کیفیت بالا

مراکز و افراد زیادی هستند که خدمات آموزش حکاکی روی فلز را به شیوه های مختلف لیزری، ضربه ای و غیره بر روی سطوح فلزی و غیرفلزی ارائه می دهند. اما تعداد محدودی از مراکز و افراد هستند که می توانند آموزش حکاکی روی فلز را با کیفیت بالا انجام دهند. بهترین مرکز خدمات آموزش حکاکی روی فلز باید بتواند حکاکی را با ظرافت بسیار بالا و کاملا حرفه ای انجام دهد تا نتیجه مطلوبی از آن دریافت کنید.

آموزش حکاکی روی فلز به روش سنتی

هنر حکاکی بر روی فلزات مختلف از قبیل مس، نقره، برنج، طلا و یا مخلوطی از طلا و فلزات دیگر قابل انجام دادن است. برای آموزش حکاکی روی فلز اول پشت فلزی را که می خواهند حکاکی بر روی آن انجام دهند با قیر می پوشانند، این کار باعث می شود که از چین و چروک خوردن و موج برداشتن آن فلز که توسط چکش کاری بوجود می آید، جلوگیری شود. بعد از انجام قیر پوشی، طرحی را که برای آموزش حکاکی روی فلز انتخاب کرده اند بر روی آن فلز کشیده و به وسیله ابزار مخصوصی به نام نیم بر روی فلز را شروع به برداشتن می کنند. در بعضی اوقات، بسته به سلیقه استادکار نقشها را به وسیله نقره و یا طلا تزئین می کنند.

آموزش حکاکی روی فلز به روش مدرن

آموزش حکاکی روی فلز مدرن ایجاد طرح ونقش بروی فلزات، کاشی، چوب و موارد دیگر است. این کار با ایجاد برجستگی و فرو رفتگی با کمک ابزار فلزی که می تواند مغار پیچ گوشتی یا چاقو نیز باشد، انجام می شود.
دستگاه های حکاک با بهره گیری از فن آوری روز دنیا که به توسط مکانیسم حرکتی ریل.بیرینگ و استپرموتور، به قلمهای قوی حکاکی از جنس تنگستن و کارباید که یکی از سخت ترین مواد به شمار می رود مجهز شده اند.